Servisní středisko – servis tiskáren a příslušenství

Na rozdíl od prodejců zaměřených pouze na nízkou cenu e-shopů apod. bez jakékoliv podpory zákazníkům, CPD-REAtrade Vám garantuje komplexní službu, tedy i plný záruční a pozáruční servis na všechna námi prodaná zařízení. Na zařízení nedodaná CPD-REAtrade poskytujeme servis mimozáruční. Odstranění vad v rámci servisu probíhá po dohodě se zákazníkem buď v našem servisním oddělení nebo v místě zákazníka. Servis zařízení od některých výrobců je realizován ve spolupráci s jejich servisním střediskem.

Technické / servisní oddělení disponuje týmem zkušených techniků, jejichž odborné znalosti a dovednosti jsou na velice vysoké úrovni. Úroveň znalostí techniků je pravidelně rozšiřována a aktualizována absolvováním technických školení/tréninků jak v zahraničí, tak i v ČR.

Záruční servis

Záruční servis zajišťuje odstranění výrobních vad, které vzniknou v průběhu používání na zařízeních během záruční doby za předpokladu, že zařízení dodala spol. CPD-REAtrade.

Místo realizace opravy

  • v servisním středisku CPD-REAtrade
  • výjezdem do místa zákazníka
  • v servisním středisku výrobce

Doba opravy

Standardně je doba opravy 5 pracovních dní. V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního střediska výrobce.

Pozáruční a mimozáruční servis

Servisní středisko CPD-REAtrade zajišťuje kromě pozáručního servisu též mimozáruční servis (pro zařízení nedodaná společností CPD-REAtrade), a to pro zařízení, která jsou v nabídce. Servis zařízení, která nemáme v nabídce, je možný po dohodě.

Místo realizace opravy

  • v servisním středisku CPD-REAtrade
  • výjezdem do místa zákazníka
  • v servisním středisku výrobce

Doba opravy

Zákazník má možnost zvolit v závislosti na urgenci požadavku mezi kategorií opravy expres (48 hodin v prac. dnech) a standard (5 prac. dní). V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního střediska výrobce.

Servisní smlouvy dle individuálních požadavků zákazníka

Pro naprostý klid a jako pojistku zákazníka pro případ výpadku pro provoz důležitého zařízení nebo v případě specifických požadavků zákazníka, nabízíme uzavření individuální servisní smlouvy. V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.

Některé možnosti rozsahu servisu ve sjednané servisní smlouvě:

  • doba opravy či zásahu
  • garance dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
  • dohledové služby a vzdálené řešení problémů
  • pravidelné prohlídky a čištění (profylaxe)
  • rozšířené nebo nepřetržité servisní služby (7×24 Hotline)

Jak postupovat při předání zařízení do opravy nebo při objednání servisního výjezdu?

Zařízení do opravy je možné předat osobně ve společnosti CPD-REAtrade v pracovních dnech v době 9:30-17:00 hodin, nebo odeslat pomocí některé spediční společnosti. Servisní výjezd musí být vždy objednán písemně. Pro objednání servisního výjezdu či opravy prosím využijte připravený formulář, který je ke stažení níže na této stránce. Tento formulář vytiskněte a vyplněný přiložte k zaslané tiskárně či příslušenství.

Komentáře jsou vypnuty.